ROZWIEJMY TWOJE WĄTPLIWOŚCI
REKLAMACJE I ZWROTY
Skorzystaj z menu znajdującego się po prawej stronie aby szybko odnaleźć interesujące cię zagadnienie ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ PROTOKÓŁ REKLAMACJI - POBIERZOgólne warunki sprzedaży, gwarancji, reklamacji i zwrotów dla klientów nie będących konsumentami - LINK
01
Towary podlegające reklamacji
Wszystkie oferowane przez Nas towary są nowe i posiadają półroczną lub roczną gwarancję.a) Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta;
b) Uszkodzone w transporcie (reklamację będą uznawane tylko z protokołem szkody sporządzonym przez przewoźnika);

02
Reklamacja uszkodzonej paczki lub wady jakościowej produktu
Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie przesyłania, prosimy spisać w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.UWAGA: Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Brak sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, pomimo dostrzeżenia uszkodzeń w opakowaniu towaru, może utrudnić klientowi dochodzenia roszczenia odszkodowawczego.
UWAGA: W celu możliwie najszybszego załatwienia sprawy związanej z wystąpieniem szkody istotne znaczenie ma niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu.
Czytaj wszystko

03
Zwrot zakupionego towaru
Każdy Konsument może zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym Serwis-Kop towaru bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy.Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów.
04
Skutki zwrotu
Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest konieczność zwrotu przez Państwa towaru nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia. Nasz sklep zwróci Państwu pieniądze bez zbędnej zwłoki i nie później niż 7 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.
05
Zgłoszenie zwrotu
Aby skorzystać z prawa zwrotu (odstąpienia) należy:(POBIERZ OŚWIADCZNIE).
06
Warunki przyjęcia zwrotu
Zwrot od konsumenta przyjmiemy wtedy, gdy: Produkt nie nosi śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony; Produkt nie był kopiowany Produkt jest kompletny Do produktu zostanie dołączony dowód zakupu Klient zgłosi zwrot w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu Klient zwróci produkt nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia Przesyłka zwrotna jest dostarczona do Sprzedawcy na koszt Klienta i nie jest przesyłką za pobraniem
07
Zwrot pieniędzy
Pieniądze zwracamy przelewem na rachunek bankowy z którego nastąpiła wpłata w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru. W przypadku gdy płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie wykonany na kartę.W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym daniel@serwis-kop.pl.