ROZWIEJMY TWOJE WĄTPLIWOŚCI

REKLAMACJE I ZWROTY
Skorzystaj z menu znajdującego się po prawej stronie aby szybko odnaleźć interesujące cię zagadnienie ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA FORMULARZ ZWROTU - POBIERZ PROTOKÓŁ REKLAMACJI - POBIERZ

Ogólne warunki sprzedaży, gwarancji, reklamacji i zwrotów dla klientów nie będących konsumentami - LINK

01

Towary podlegające reklamacji
Wszystkie oferowane przez Nas towary są nowe i posiadają półroczną lub roczną gwarancję.

a) Towary posiadające wady ukryte powstałe z winy producenta;
b) Uszkodzone w transporcie (reklamację będą uznawane tylko z protokołem szkody sporządzonym przez przewoźnika);
r01.png

02

Reklamacja uszkodzonej paczki lub wady jakościowej produktu
Przed odebraniem przesyłki prosimy sprawdzić w obecności kuriera czy nie jest ona uszkodzona lub czy opakowanie nie było otwierane. Jeśli podczas odbioru towaru od kuriera okaże się, że przesyłka została uszkodzona w trakcie przesyłania, prosimy spisać w jego obecności protokół szkody (ma go przy sobie każdy kurier) i niezwłocznie zawiadomić nas o tym fakcie. Uszkodzony towar prosimy odesłać wraz z kopią otrzymanej faktury i protokołem szkody sporządzonym z kurierem ze szczegółowym opisem przyczyn reklamacji.

UWAGA: Rzetelnie spisany protokół będzie podstawą do reklamacji. Brak sporządzenia protokołu szkody w obecności kuriera, pomimo dostrzeżenia uszkodzeń w opakowaniu towaru, może utrudnić klientowi dochodzenia roszczenia odszkodowawczego.

UWAGA: W celu możliwie najszybszego załatwienia sprawy związanej z wystąpieniem szkody istotne znaczenie ma niezwłoczne odesłanie uszkodzonej paczki koniecznie razem z oryginałem protokołu szkodowego i poinformowanie Działu Reklamacji sklepu o takim zdarzeniu.

Czytaj wszystko
r02.png

03

Zwrot zakupionego towaru
Każdy Konsument może zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym Serwis-Kop towaru bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy.Okres odstąpienia upływa w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru towaru czyli w którym Państwo weszli w fizyczne posiadanie towarów.
r03.png

04

Skutki zwrotu
Skutkiem odstąpienia od umowy sprzedaży jest konieczność zwrotu przez Państwa towaru nie później niż 14 dni od daty zgłoszenia odstąpienia. Nasz sklep zwróci Państwu pieniądze bez zbędnej zwłoki i nie później niż 7 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy towar.
r04.png

05

Zgłoszenie zwrotu
Aby skorzystać z prawa zwrotu (odstąpienia) należy:
r01.svg 01 Wypełnić oświadczenie wraz z aktualnym numerem konta bankowego na które mamy zwrócić pieniądze i dołączyć je do zwracanego przez Państwa towaru:
(POBIERZ OŚWIADCZNIE).
r02.svg 02 Skompletować zwracany towar.
r03.svg 03 Dołączyć do paczki dowód zakupu (paragon/faktura).
r04.svg 04 Dołączyć do paczki oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub przynajmniej dane kontaktowe do siebie (dla szybszej identyfikacji przesyłki/zamówienia).
r05.svg 05 Bezpiecznie zapakować paczkę.
r06.svg 06 Niezwłocznie nadać paczkę, na swój koszt, na adres siedziby naszej firmy SERWIS-KOP Podkarpacka 57a 35-082 Rzeszów.

06

Warunki przyjęcia zwrotu
Zwrot od konsumenta przyjmiemy wtedy, gdy: Produkt nie nosi śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony; Produkt nie był kopiowany Produkt jest kompletny Do produktu zostanie dołączony dowód zakupu Klient zgłosi zwrot w terminie 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu Klient zwróci produkt nie później niż 14 dni kalendarzowych od daty zgłoszenia odstąpienia Przesyłka zwrotna jest dostarczona do Sprzedawcy na koszt Klienta i nie jest przesyłką za pobraniem
r06.png Dla bezpieczeństwa sugerujemy aby zwracane towary odsyłać za pośrednictwem Poczty Polskiej jedynie gdy ich wartość nie przekracza kwoty 200 zł.Uprzejmie prosimy o należyte zabezpieczenie produktu tak, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu i odesłanie go w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu.

07

Zwrot pieniędzy
Pieniądze zwracamy przelewem na rachunek bankowy z którego nastąpiła wpłata w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru. W przypadku gdy płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej zwrot zostanie wykonany na kartę.W sprawie zwrotów i reklamacji prosimy o kontakt pod adresem mailowym daniel@serwis-kop.pl.
r07.png

Części do maszyn najlepszych marek

SERWIS KOP Sp. z o.o. Sp.k.
ul. Podkarpacka 57A, 35-082 Rzeszów
NIP: 813-352-97-49 REGON: 180286726

Godziny otwarcia
Obsługa telefoniczna - poniedziałek - piątek (08:00 - 17:00)
Odbiór zamówień - poniedziałek - piątek (08:00 - 16:30)

Email



Komunikator Gadu-Gadu
GG: 4185846 - Daniel
Telefon
+48 17 864 31 00
+48 17 864 00 24
+48 17 864 25 96

Telefon komórkowy
+48 607-700-547
+48 695-944-818
+48 691-330-531
+48 690-906-751

Fax
+48 17 864 31 20