REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Sklep internetowy Serwis-Kop [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”]. .
2. Właścicielem Sklepu jest SERWIS KOP sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Rzeszowie, ul. Podkarpacka 57a, 35-082 .
Rzeszów, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie XII Wydział .
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000857432, tel/fax 17 864 31 00, NIP 813-352-97-49, z którym Klienci mogą się kontaktować pod nr tel. 17 864 31 00 oraz poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na stronie: www.serwis-kop.pl/kontakt. .
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem Sklepu, którego akceptacja jest warunkiem skutecznego zawarcia umowy sprzedaży. .
4. Sklep jest płatnikiem podatku VAT, a ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT). .
5. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych, chyba że w opisie produktu wskazano inaczej, np. produkty z kategorii wyprzedaż, powystawowe, które mogły być umieszczone na ekspozycji; mogą nosić zarysowania, zadrapania i inne ślady. .
6. Klientem jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która dokonuje zakupu towarów lub usług w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, zawodową lub statutową, z wyłączeniem osób fizycznych dokonujących zakupu w celach niezwiązanych bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową..
7. Sprzedaż oferowanych produktów skierowana jest wyłącznie do podmiotów profesjonalnych, tj.:.
• osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą,.
• osób prawnych,.
• jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną..
8. Zawarcie umowy oznacza, że Kupujący oświadcza, iż dokonuje zakupu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, a nabywane produkty/usługi są wykorzystywane w celu związanym z tą działalnością. .
9. Sprzedawca nie prowadzi sprzedaży na rzecz konsumentów w rozumieniu art. 22(1) Kodeksu cywilnego, tj. osób fizycznych, dokonujących zakupu niezwiązanego bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową. .
10. W przypadku stwierdzenia, że Kupujący podał nieprawdziwe informacje dotyczące swojego statusu (np. jako podmiot profesjonalny), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia i odmowy realizacji umowy..
1. Klienci mają możliwość korzystania ze Sklepu dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób Konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące działań w Sklepie [dalej ,,Konto”]. .
2. W celu dokonania rejestracji utworzenia Konta w Sklepie należy wypełnić formularz rejestracyjny poprzez podanie następujących danych: imienia, nazwiska, adresu, nr telefonu, adresu e-mail oraz hasła. Na adres e-mail Klienta umieszczony w formularzu rejestracyjnym zostanie wysłana wiadomość, wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji oraz inne wymagane prawem informacje. .
3. Zamówienia można składać za pośrednictwem: .
a) Konta założonego po wypełnieniu formularza na stronie Sklepu, za pomocą którego Klient wybiera produkt umieszczając go w koszyku, a następnie potwierdza złożone zamówienie wybierając opcję, „Złóż zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Klient otrzymuje od Sklepu e-maila z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia od Klienta, Sklep rozpocznie realizację zamówienia. .
b) Poczty elektronicznej: wysyłając zamówienie na adres e-mail: zamowienia@serwis-kop.pl .
c) Telefonicznie pod numerem: +48 17 864 31 00 .
4. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. .
5. Złożenie zamówienia pociąga za sobą konieczność zapłaty za towar i przesyłkę..
6. Zamówienia złożone za pośrednictwem Konta Sklep podsumowuje przesłaniem wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem weryfikacji oraz przyjęcia zamówienia przez handlowca. W przypadku zamówień telefonicznych i złożonych w drodze mailowej na adres: zamowienia@serwis-kop.pl za chwilę zawarcia umowy uważa się moment przesłania wiadomości potwierdzającej weryfikację oraz przyjęcie zamówienia przez handlowca. .
7. W przypadku braku możliwości potwierdzenia przyjęcia zamówienia wynikającego z winy Klienta (np. błędny email, brak odpowiedzi zwrotnej na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail), złożone zamówienie nie będzie rozpatrywane i zostanie anulowane w ciągu 72 godzin od momentu jego złożenia. .
8. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie produkt, w tym koszty dostawy, nie później niż w terminie 3 dni od dnia potwierdzenia przez Sklep zawarcia umowy. Nie dotyczy to sytuacji, gdy płatność następuje przy odbiorze. .
9. W przypadku niedostępności produktu oferowanego na stronie internetowej Sklepu i zamówionego przez Klienta, Sklep poinformuje o tym Klienta e-mailem niezwłocznie po rozpatrzeniu zamówienia. .
10. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy. .
11. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 13:00, w soboty, niedziele oraz święta rozpatrywane będą od rana (godz. 9:00) następnego dnia roboczego. .
12. Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski. W przypadku odbiorców zagranicznych, warunki zamówienia będą prowadzone indywidualnie. .
13. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. .
14. Klient może korygować i anulować zamówienie do momentu potwierdzenia złożonego zamówienia w sposób, o którym mowa w §2 ust. 6 Regulaminu. .
15. Umowa sprzedaży produktu między Klientem a Sklepem ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia jest adres dostawy wskazany w przez Klienta. .
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności: .
a) Przy odbiorze (za pobraniem) – wówczas zapłata następuje gotówką kurierowi przy odbiorze towaru. .
b) Przelewem zwykłym - po złożeniu zamówienia Klient drogą elektroniczną (e-mail) otrzymuje numer rachunku bankowego Sklepu wraz ze wskazaną kwotą, którą należy przelać na konto Sklepu. .
c) Przelewem online - forma płatności elektronicznej obsługiwana przez transferuj.pl. – Krajowy Integrator Płatności Spółka Akcyjna, (KIP S.A.) z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357. Opcja zapłaty przelewem online jest dostępna w wybranych kategoriach produktowych. .
d) Płatność kartą (Visa, Mastercard): po złożeniu zamówienia w sklepie, Klient jest automatycznie przekierowany na stronę transferuj.pl w celu dokonania płatności. Bezpiecznej autoryzacji dokonuje firma KIP S.A., a żadne dane dotyczące karty płatniczej nie są przekazywane do Sklepu. Z chwilą potwierdzenia dokonania płatności, zamówienie jest przekazywane do realizacji. .
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy oraz widoczne w procesie zakupowym przed złożeniem przez Klienta zamówienia. .
3. Warunkiem wydania produktu jest zapłata za produkt i przesyłkę. Nie dotyczy to sytuacji, w których Klient odbiera produkt osobiście lub przesyłek pobraniowych. .
1. W momencie wysyłki towaru, Klient otrzymuje od Sklepu e-mailem potwierdzenie nadania paczki wraz z numerem listu przewozowego, dzięki któremu ma możliwość monitorowania przesyłki. .
2. Aby sprawdzić stan realizacji zamówienia, należy skontaktować się poprzez e-mail ze Sklepem, który udzieli wszelkich informacji o etapie realizacji zamówienia. .
3. Razem z przesyłką dostarczone są: karta gwarancyjna - w przypadku towarów ją posiadających oraz dokumenty zakupu – oryginał faktury VAT lub na życzenie Klienta, paragon fiskalny. .
4. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. firmy kurierskiej lub innej wskazanej na stronie Sklepu). .
5. Przesyłki dostarcza firma kurierska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-2 dni roboczych od momentu nadania paczki. Sklep nie odpowiada za opóźnienia firm przewozowych..
6. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zarachowania należności na rachunku bankowym Sklepu. W przypadku płatności kartą płatniczą pozytywna autoryzacja jest komunikatem wystarczającym do realizacji zamówienia. .
1. Klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy. .
2. Sklep ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia umowy sprzedaży..
3. Z chwilą wydania przez Sklep produktu przewoźnikowi korzyści i ciężary związane z produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia produktu przechodzą na Klienta. Sklep od tej chwili nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie produktu. .
4. Referencja OEM informuje, ale nie gwarantuje, że część pochodzi od oryginalnego producenta maszyny lub części..
5. W razie przesłania produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika, Klient obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie produktu, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. .
6. Nie mają zastosowania postanowienia dotyczące rękojmi. .
1. Gwarancja jest udzielana tylko w przypadku, kiedy zakupiony asortyment jest stosowany zgodnie z przeznaczeniem oraz profesjonalnie przygotowany i zamontowany. .
2. Gwarancja obejmuje tylko wady materiałowe i produkcyjne. .
3. Gwarancja nie obejmuje: .
a) uszkodzeń na skutek niewłaściwego montażu, w wyniku wypadku, normalnego zużycia eksploatacyjnego, korozji oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu innych elementów w szczególności: elementów układów jezdnych, kierowniczych, napędowych. .
b) Uszkodzeń mechanicznych, nieprawidłowej eksploatacji oraz stwierdzonych napraw dokonywanych przez użytkownika oraz użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem .
c) w przypadku zakupu niepełnego zestawu naprawczego piasty/skrzyni/dyferencjału/przekładni redukcyjnej oraz braku wymiany pozostałych elementów współpracujących na nowe nieużywane GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE z powodu możliwości wystąpienia awarii układu, które mogą nastąpić na skutek destrukcyjnego oddziaływania innych eksploatowanych do tej pory elementów. .
d) gwarancja nie obejmuje szkód wyrządzonych nieprawidłowym działaniem podzespołu. .
4. Roszczenia gwarancyjne dotyczą tylko samego towaru (wymiana na wolny od wad lub zwrot równowartości) - nie dotyczą kosztów dodatkowych takich jak transport, montaż, badania diagnostyczne itp. .
5. Warunkiem wszelkich roszczeń gwarancyjnych jest dostarczenie SERWIS KOP Sp. z o.o. Sp.k. zgłoszenia reklamacji, faktury zakupu (kopia), karty gwarancyjnej (dotyczy wyrobów na które jest wydawana), poświadczenie autoryzowanego warsztatu lub stacji diagnostycznej o zaistniałej wadzie oraz dostarczenie części reklamowanej w uzgodniony z działem reklamacji sposób. .
6. Gwarancja udzielana jest na 6 miesięcy od daty zakupu. Rozpatrzenie reklamacji następuje po dokonaniu ekspertyzy przez producenta. .
7. Okres rozpatrywania reklamacji – 14 - 90 dni roboczych od otrzymania reklamowanej części (wynika on z terminów narzuconych SERWIS KOP Sp. z o.o. Sp.k.).
8. Zwrot wpłaconych pieniędzy nie później niż do 14 dni roboczych od uznania reklamacji. Towar wadliwy zostanie wymieniony na inny, jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. .
9. W przypadku zakupu niepełnego zestawu naprawczego to na kliencie spoczywa obowiązek udokumentowania i przedstawienia Gwarantowi wymiany pozostałych elementów zależnych na nowe wolne od wad oraz dopasowanie do parametrów wymienionego niepełnego zestawu naprawczego. .
10. W w/w warunków gwarancji wyłącza się następujące podzespoły lub zespoły podzespołów z uwagi na odrębne Warunki Gwarancji dostarczane w odrębnej karcie gwarancyjnej, wynikające z przeznaczenia obostrzeń montażu oraz niezbędnych czynności eksploatacyjnych: .
• pompy hydrauliczne;.
• motory hydrauliczne;.
• rozdzielacze hydrauliczne; .
• turbosprężarki;.
Gwarancji podlegają właściwie zainstalowane, pracujące w normalnych warunkach eksploatacyjnych, kompletne zamknięte podzespoły, których nie można sprawdzić bez prób ruchowych w szczególności przekładnia jazdy z hydromotorem, reduktor obrotu z hydromotorem, łożysko obrotu. Okres gwarancji na wymienione nowe towary wynosi 6 miesięcy. Pojedyncze elementy wyżej wymienionych podzespołów nie podlegają gwarancji. .
11. Gwarancja obowiązuje wyłącznie bezpośredniego klienta, t.j. klienta, który dokonał zakupu w Sklepie .
12. Dla ważności gwarancji niezbędne jest przedstawienie protokołu montażu podpisanego przez uprawnioną i wyspecjalizowaną do dokonania danej czynności jednostkę. .
13. Na kliencie ciąży ciężar udowodnienia wymiany elementów współpracujących, jeżeli ze względu na specyfikę swojego działania, niewymienione mogły być przyczyną nieprawidłowego funkcjonowania lub awarii reklamowanej części. Jeżeli elementy współpracujące mogą mieć wpływ na awarię klient powinien na swój koszt dostarczyć je do gwaranta. .
14. Aby rozpocząć procedurę reklamacyjną chłodnicy, klient ma obowiązek odesłać razem z reklamowaną chłodnicą korek zbiornika wyrównawczego. Do reklamacji silnika jazdy wymagane jest odesłanie reklamowanego silnika razem z wkręconymi w niego nyplami. .
15. Gwarant ma prawo oczekiwać od klienta dodatkowych informacji w szczególności faktur zakupu części elementów eksploatacyjnych, zdjęć, filmów, protokołów montażu, odpisu wskazań przyrządów serwisowych. .
16. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń części elektrycznych spowodowanych nieprawidłowym montażem lub nieprawidłowym działaniem układu elektrycznego. .
17. Gwarancja zakłada domniemanie sprawności działania części. 18. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Gwarant wzywa klienta w sposób pisemny do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Gwarant jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta jest równa aktualnie obowiązującej stawce za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Gwaranta naliczanej za każdy miesiąc przechowania. Gdy należność za składowanie przekroczy wartość składowanych towarów Gwarant jest uprawniony do utylizacji składowanych towarów na koszt Klienta. .
19. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów w terminie 14 dni od wezwania do ich uzupełnienia skutkuje nieważnością gwarancji. .
20. Gwarant ma prawo obciążyć klienta kosztami poniesionymi w związku z prowadzeniem procedury reklamacyjnej, gdy roszczenie okaże się bezzasadne, w szczególności kosztami: .
• transportu, .
• ekspertyzy, .
• magazynowania, .
• utylizacji. .
21. Decyzja Gwaranta odnośnie zasadności zgłaszanych usterek jest decyzją ostateczną. .
22. Wszelkie wymienione części stają się własnością gwaranta. .
23. Gwarancja nie obejmuje prawa Klienta do domagania się zwrotu utraconych zysków w związku z awarią produktu. .
24. W przypadku istotnej naprawy lub wymiany okres gwarancji nie biegnie od nowa. .
25. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd w Rzeszowie według prawa polskiego. .
26. SERWIS KOP Sp. z o.o. Sp.k. ponosi odpowiedzialność tylko za szkody wyrządzone umyślnie. .
1. W przypadku wysyłek firmą spedycyjną odbiorca zobowiązany jest sprawdzić jakość i stan dostarczonego towaru w obecności kuriera firmy spedycyjnej. Jeśli w przesyłce stwierdzi uszkodzenie sporządza protokół szkody, który wraz z listem przewozowym i kopią faktury jest podstawą do reklamacji. .
2. Po 24 godzinach od dostarczenia przesyłki reklamacji jakościowych nie przyjmuje się. .
3. Reklamacje ilościowe powinny być zgłoszone do biura sprzedaży w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki na poniższy adres: .
SERWIS KOP Sp. z o.o. Sp.k. .
35-082 Rzeszów, ul. Podkarpacka 57a, Tel/Fax 0048178642596; 0048695944818. .
Wpis do rejestru w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział .
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS 0000857432, REGON 180286726, NIP PL8133529749 .
WWW.SERWIS-KOP.PL .
E-mail: biuro@serwis-kop.pl, .
4. W przypadku odbioru własnego wymagane jest dokładne sprawdzanie ilościowe i jakościowe towaru na miejscu i natychmiastowe zgłaszanie ewentualnych zastrzeżeń. .
1. W wypadku pomyłki Klienta (w wyborze modelu, złym wskazaniu potrzebnych części, wycofania się Klienta itp.) istnieje możliwość zwrotu przed upływem 14 po uprzednim uzgodnieniu ze sprzedającym oraz na zasadzie : „TOWAR ZA TOWAR”. .
2. Części na indywidualne zamówienie nie podlegają zwrotowi. .
3. Części elektryczne i elektroniczne nie podlegają zwrotowi. .
4. Po upływie 14 dni zwrotów nie przyjmujemy. .
5. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie do działu reklamacji kopii dokumentu zakupu, protokołu zwrotu oraz dostarczenie na własny koszt zwracanej części, nieuszkodzonej i w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu. .
6. Jeżeli zwrócony towar jest trudny do zidentyfikowania, ze względu na brak wyżej wymienionej dokumentacji, Sprzedającemu przysługuje prawo do jego utylizacji po 30 dniach od otrzymaniu towaru. .
7. W wypadku odmowy przyjęcia zwrotu, Klient jest obowiązany do odbioru towaru na własny koszt. Jeżeli towar nie zostanie odebrany w uzgodnionym terminie, Sprzedawca wzywa Klienta w sposób pisemny do odbioru towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania wezwania. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu Sprzedawca jest uprawniony do naliczania opłat za bezumowne przechowywanie towaru. Opłata ta jest równa aktualnie obowiązującej stawce za 1m2 powierzchni magazynowej w mieście siedziby Gwaranta naliczanej za każdy miesiąc przechowania. Gdy należność za składowanie przekroczy wartość składowanych towarów, Sprzedawca jest uprawniony do utylizacji składowanych towarów. .
1. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Klienta oraz osób trzecich. .
2. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu. .
1. W Sklepie dostępne są następujące usługi elektroniczne: Rejestracja, Konto Klienta, Formularz kontaktowy oraz Newsletter. .
2. Klienci mają możliwość zakupu, dokonując rejestracji i tworząc w ten sposób konto, w którym gromadzone są dane oraz informacje o Kliencie dotyczące jego działań w Koncie Klienta. Świadczenie usług w ramach Konta (profilu klienta) ma charakter bezpłatny, dobrowolny i bezterminowy. Klient ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą ze Sklepem dotyczącą Konta (Profilu klienta), w każdym czasie poprzez wysłanie stosowanego oświadczenia do Sklepu drogą elektroniczną lub pisemną. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w których Sklep jest w trakcie realizacji zamówienia złożonego przez Klienta. W takim przypadku, skutek rozwiązania umowy nastąpi z chwilą zrealizowania przedmiotowego zamówienia. .
3. Usługa Formularza kontaktowego polega na kontakcie ze Sklepem poprzez wypełnienie danych: e-mail, temat, treść wiadomości i przepisanie kodu z obrazka a następnie wysłanie Formularza kontaktowego. .
4. Usługa Formularza kontaktowego świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia zapytania kontaktowego za jego pośrednictwem. .
5. Korzystanie z usługi Newsletter następuje po zaznaczeniu pola „Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera” przy rejestracji w celu utworzenia Konta Klienta. .
6. Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera poprzez wysłanie stosownego żądania do Sklepu, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres Sklepu. .
7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Klient: .
a) komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; .
b) dostęp do poczty elektronicznej; .
c) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; .
d) zalecana rozdzielczość ekranu: 1920x1080; .
e) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript. .
1. Regulamin określa zasady zakupów w Sklepie a złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie. .
2. Podane przez Klientów dane osobowe Sklep zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Ochrony Prywatności dostępną na stronie sklepu www.serwis-kop.pl .
3. Regulamin jest dostępny do pobrania przez każdego zainteresowanego i znajduje się na stronie www.serwiskop.pl Sklepu w dolnej części strony. .
Data: 25-12-2014
Podpisał Prezes spółki Wacław Rędziniak